tag:status.transponder.no,2005:/historyTransponder Status - Incident History2024-03-29T08:52:48+01:00Transpondertag:status.transponder.no,2005:Incident/201562632024-03-04T13:11:46+01:002024-03-04T13:11:48+01:00Id-porten er nede<p><small>Mar <var data-var='date'> 4</var>, <var data-var='time'>13:11</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - This incident has been resolved.</p><p><small>Mar <var data-var='date'> 4</var>, <var data-var='time'>13:06</var> CET</small><br><strong>Monitoring</strong> - Id-Porten har hatt problemer, se status siden deres: https://status.digdir.no/incidents/g6yg4ml40s4s<br /><br />Det skal nå være mulig å logge på vi Id-porten igjen.</p><p><small>Mar <var data-var='date'> 4</var>, <var data-var='time'>12:21</var> CET</small><br><strong>Investigating</strong> - Id-Porten er nede se status siden deres: https://status.digdir.no/incidents/g6yg4ml40s4s<br /><br />Det vil være problemer med å logge på transponder via denne tjenesten til det er utbedret. Har du satt passord eller kan logge inn med FEIDE, eller du er spesial/avdelingsbruker vil du kunne logge på som normalt.<br /><br />Saken oppdateres, men vi anbefaler å følge med på linken over ettersom det er det som skjer der vi vet.</p>tag:status.transponder.no,2005:Incident/200469792024-02-22T14:28:14+01:002024-02-22T14:28:14+01:00Vår leverandør av chat tjenesten vi bruker til support har problemer. Dersom noen har sendt inn supportforespørsler og ikke får svar så kan det være en ide og ringe oss på 21 38 99 88 og tastevalg 2.<p><small>Feb <var data-var='date'>22</var>, <var data-var='time'>14:28</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - This incident has been resolved.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>22</var>, <var data-var='time'>12:07</var> CET</small><br><strong>Identified</strong> - The issue has been identified and a fix is being implemented.</p>tag:status.transponder.no,2005:Incident/197910272024-01-22T11:26:24+01:002024-01-22T11:26:24+01:00Tregheter i systemet<p><small>Jan <var data-var='date'>22</var>, <var data-var='time'>11:26</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - This incident has been resolved.</p><p><small>Jan <var data-var='date'>22</var>, <var data-var='time'>10:31</var> CET</small><br><strong>Monitoring</strong> - Etterslepet i databasen er ajour nå, og løsningen vi håpet at skulle tre i kraft for 1,5 timer siden er nå på plass. Trafikken er skrudd på og dere skal kunne klare å ta i bruk løsningen igjen. Vi følger med, og vurdere løpende om vi er tilbake til normal drift igjen.</p><p><small>Jan <var data-var='date'>22</var>, <var data-var='time'>10:07</var> CET</small><br><strong>Update</strong> - Vi har stengt for all trafikk, slik at ikke vi kjappere kan klare å behandle etterslepet som har oppstått. Når dette er kommet seg ajour, vil den fiksen vi håpet på skulle tre i kraft mye tidligere gjøre seg gjeldende, og vi kan igjen slippe til alle brukerene.</p><p><small>Jan <var data-var='date'>22</var>, <var data-var='time'>09:52</var> CET</small><br><strong>Update</strong> - Det er fortsatt tregheter, og vi er enda ikke over kneiken. Neste oppdatering kommer om 30 minutter, evt. tidligere om vi ser tegn til bedring.</p><p><small>Jan <var data-var='date'>22</var>, <var data-var='time'>09:17</var> CET</small><br><strong>Update</strong> - Treghetene påvirker også hvor fort oppdateringene våre kommer seg ut. Det kommer nok til å gå mer tid enn de 30 minuttene vi først så for oss. Vi oppdaterer denne statusen hver halvtime.</p><p><small>Jan <var data-var='date'>22</var>, <var data-var='time'>08:34</var> CET</small><br><strong>Identified</strong> - Vi mener å ha lokalisert feilen, og har satt i gang tiltak. Det ser ut til at det vil nok ta 30 minutter før tiltakene vil tre i kraft og da begynne å redusere treghetene som har oppstått.</p>tag:status.transponder.no,2005:Incident/193987312023-12-11T12:07:15+01:002023-12-11T12:07:15+01:00Degraded performance<p><small>Dec <var data-var='date'>11</var>, <var data-var='time'>12:07</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - This incident has been resolved.</p><p><small>Dec <var data-var='date'>11</var>, <var data-var='time'>11:13</var> CET</small><br><strong>Update</strong> - Traffic is now normalizing and apps should be responsive. We will still monitor until 1200 before marking this issue as "resolved".</p><p><small>Dec <var data-var='date'>11</var>, <var data-var='time'>09:37</var> CET</small><br><strong>Monitoring</strong> - A fix have been implemented, and we are monitoring the results. We expect users to see degraded performance for some time still, while the backlog of operations are processed.</p><p><small>Dec <var data-var='date'>11</var>, <var data-var='time'>09:19</var> CET</small><br><strong>Identified</strong> - The issue has been identified and a fix is being implemented.</p><p><small>Dec <var data-var='date'>11</var>, <var data-var='time'>09:02</var> CET</small><br><strong>Investigating</strong> - We are currently investigating this issue.</p>tag:status.transponder.no,2005:Incident/175442512023-06-12T11:15:53+02:002023-06-12T11:15:54+02:00Tregheter i Transponder Meldingsbok<p><small>Jun <var data-var='date'>12</var>, <var data-var='time'>11:15</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - Nå har treghetene løst seg opp og ting fungerer som normalt og har gjort det de siste 2 timene.</p><p><small>Jun <var data-var='date'>12</var>, <var data-var='time'>09:25</var> CEST</small><br><strong>Monitoring</strong> - Lasten på databasen nærmer seg normalen, og vi overvåker systemene.</p><p><small>Jun <var data-var='date'>12</var>, <var data-var='time'>08:56</var> CEST</small><br><strong>Identified</strong> - Våre teknikere har lokalisert problemet, som er tregheter i databasen.<br /><br />Vi jobber nå med å sette på ekstra ressurser for å løse opp i treghetene som har oppstått. Det vil ta noe tid før disse har oppdatert seg.<br /><br />Ny oppdatering kommer om 30 minutter eller ved en evt. friskmelding før den tid.</p><p><small>Jun <var data-var='date'>12</var>, <var data-var='time'>08:41</var> CEST</small><br><strong>Update</strong> - Vi opplever tregheter i systemet, vi jobber med å lokalisere årsaken.</p><p><small>Jun <var data-var='date'>12</var>, <var data-var='time'>08:35</var> CEST</small><br><strong>Update</strong> - We are continuing to investigate this issue.</p><p><small>Jun <var data-var='date'>12</var>, <var data-var='time'>08:27</var> CEST</small><br><strong>Investigating</strong> - Vi opplever tregheter i systemet, vi jobber med å lokalisere årsaken.</p>tag:status.transponder.no,2005:Incident/111884512022-09-20T10:31:34+02:002022-09-20T10:31:34+02:00Treigheter i Transponder Meldingsbok<p><small>Sep <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>10:31</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - This incident has been resolved.</p><p><small>Sep <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>10:30</var> CEST</small><br><strong>Monitoring</strong> - A fix has been implemented and we are monitoring the results.</p><p><small>Sep <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>10:29</var> CEST</small><br><strong>Update</strong> - We are continuing to work on a fix for this issue.</p><p><small>Sep <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>08:59</var> CEST</small><br><strong>Update</strong> - We are continuing to work on a fix for this issue.</p><p><small>Sep <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>08:58</var> CEST</small><br><strong>Update</strong> - Problemene er forhåpentligvis løst innen kl 1100.</p><p><small>Sep <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>07:52</var> CEST</small><br><strong>Identified</strong> - I forbindelse med en databaseoppgradering har systemet dårligere ytelse enn normalt. Vi jobber med å løse problemet.</p>tag:status.transponder.no,2005:Incident/91579712022-01-24T08:31:00+01:002022-01-25T08:34:34+01:00Transponder nede<p><small>Jan <var data-var='date'>24</var>, <var data-var='time'>08:31</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - Transponder har gjort en ytelsesendring som har ført til en følgefeil. Dette kombinert med ekstremt mye trafikk har ført til at løsningen i praksis var nede ca 30 minutter. Vi brukte alle ledige ressurese på å rette feilen som nå er rettet.</p>tag:status.transponder.no,2005:Incident/80140752021-09-17T09:28:37+02:002021-09-17T09:28:37+02:00Alle tjenester er utilgjengelige<p><small>Sep <var data-var='date'>17</var>, <var data-var='time'>09:28</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - Infrastruktur-leverandøren har rettet feilen og Transponder fungerer igjen som normalt.</p><p><small>Sep <var data-var='date'>17</var>, <var data-var='time'>08:35</var> CEST</small><br><strong>Identified</strong> - Vår infrastrukturleverandør jobber med å løse feilen som har rammet hele EU-regionen.</p><p><small>Sep <var data-var='date'>17</var>, <var data-var='time'>07:59</var> CEST</small><br><strong>Investigating</strong> - Alle Transponder-tjenestene er offline grunnet en feil hos vår infrastruktur-leverandør.</p>tag:status.transponder.no,2005:Incident/71466312021-06-03T01:00:32+02:002021-06-03T01:00:33+02:00Database-oppgradering<p><small>Jun <var data-var='date'> 3</var>, <var data-var='time'>01:00</var> CEST</small><br><strong>Completed</strong> - The scheduled maintenance has been completed.</p><p><small>Jun <var data-var='date'> 3</var>, <var data-var='time'>00:02</var> CEST</small><br><strong>In progress</strong> - Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.</p><p><small>Jun <var data-var='date'> 2</var>, <var data-var='time'>12:55</var> CEST</small><br><strong>Scheduled</strong> - De sentrale databasene til Transponder vil bli oppgradert. Nedetiden vil trolig kun bli noen få minutter.</p>tag:status.transponder.no,2005:Incident/54867262020-11-04T13:19:40+01:002020-11-04T13:19:40+01:00Transponder SMS er utilgjengelig<p><small>Nov <var data-var='date'> 4</var>, <var data-var='time'>13:19</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - This incident has been resolved.</p><p><small>Nov <var data-var='date'> 4</var>, <var data-var='time'>13:15</var> CET</small><br><strong>Monitoring</strong> - Problemet ser ut til å ha vært et midlertidig problem i en komponent i infrastrukturen, men det ser nå ut til at det fungerer som normalt.</p><p><small>Nov <var data-var='date'> 4</var>, <var data-var='time'>13:08</var> CET</small><br><strong>Investigating</strong> - Vi jobber med å finne ut årsaken til problemet.</p>tag:status.transponder.no,2005:Incident/49410472020-08-26T13:46:36+02:002020-08-26T13:46:36+02:00Forsinkelse med levering av SMS til Telia<p><small>Aug <var data-var='date'>26</var>, <var data-var='time'>13:46</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - This incident has been resolved.</p><p><small>Aug <var data-var='date'>26</var>, <var data-var='time'>10:31</var> CEST</small><br><strong>Investigating</strong> - Telia rapporterer om forsinkelse i levering av SMS. Alle meldinger vil bli levert.</p>tag:status.transponder.no,2005:Incident/36977412020-03-19T14:30:00+01:002020-03-17T11:33:05+01:00Treigheter grunnet høy trafikk<p><small>Mar <var data-var='date'>19</var>, <var data-var='time'>14:30</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - Transponder SMS og Transponder Meldingsbok har stor trafikk grunnet skole- og barnehage-stengning.</p>tag:status.transponder.no,2005:Incident/36977872020-03-18T09:37:29+01:002020-03-18T09:37:30+01:00Transponder SMS: Tidvis forsinkelse i utsending av meldinger<p><small>Mar <var data-var='date'>18</var>, <var data-var='time'>09:37</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - This incident has been resolved.</p><p><small>Mar <var data-var='date'>17</var>, <var data-var='time'>11:49</var> CET</small><br><strong>Update</strong> - We are continuing to monitor for any further issues.</p><p><small>Mar <var data-var='date'>17</var>, <var data-var='time'>11:48</var> CET</small><br><strong>Monitoring</strong> - I forbindelse med at skoler og barhehager er stengt har bruken av Transponder økt kraftig. Dette har medført tidvis tregheter i systemet. Vi har justert kapasiteten til de forskjellige komponentene, noe som har redusert problemene. Ved utsending av meldinger vil det kunne være en forsinkelse før leverings-siden oppdateres med status. <br /><br />Vi overvåker alle delene av Transponder og jobber kontinuerlig med å sørge for at systemet fungerer så godt som mulig. Vi jobber også med å fjerne flaskehalsen som er årsaken til at meldinger av og til må vente lengre enn nødvendig på å bli sendt.</p>tag:status.transponder.no,2005:Incident/36977772020-03-18T09:37:16+01:002020-03-18T09:37:17+01:00Transponder Meldingsbok: Tidvis treghet grunnet høy trafikk<p><small>Mar <var data-var='date'>18</var>, <var data-var='time'>09:37</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - This incident has been resolved.</p><p><small>Mar <var data-var='date'>17</var>, <var data-var='time'>11:49</var> CET</small><br><strong>Update</strong> - We are continuing to monitor for any further issues.</p><p><small>Mar <var data-var='date'>17</var>, <var data-var='time'>11:45</var> CET</small><br><strong>Monitoring</strong> - I forbindelse med at skoler og barhehager er stengt har bruken av Transponder økt kraftig. Dette har medført tidvis tregheter i systemet. Vi har justert kapasiteten til de forskjellige komponentene, noe som har redusert problemene. I "rush-trafikken" om morgenen kan det fortsatt oppleves som at Transponder ikke fungerer like godt som normalt. <br /><br />Vi overvåker alle delene av Transponder og jobber kontinuerlig med å fjerne det som utgjør flaskehalser når pågangen er størst.</p>tag:status.transponder.no,2005:Incident/21467612019-01-14T18:33:27+01:002019-01-14T18:33:27+01:00Feil hos SMS-leverandør<p><small>Jan <var data-var='date'>14</var>, <var data-var='time'>18:33</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - This incident has been resolved.</p><p><small>Jan <var data-var='date'>14</var>, <var data-var='time'>11:40</var> CET</small><br><strong>Identified</strong> - En av våre SMS-leverandører har problemer med sin infrastruktur. Dette medfører at innkommende SMS fra foresatte ikke kommer frem til Transponder SMS.<br /><br />Pålogging i Transponder Meldingsbok er rammet ved at engangskoder ikke blir sendt via SMS.</p>tag:status.transponder.no,2005:Incident/21330902019-01-07T15:35:36+01:002019-01-07T15:35:37+01:00Feil med levering av SMS<p><small>Jan <var data-var='date'> 7</var>, <var data-var='time'>15:35</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - This incident has been resolved.</p><p><small>Jan <var data-var='date'> 7</var>, <var data-var='time'>12:00</var> CET</small><br><strong>Identified</strong> - Vi har oppdaget at en feil hos en av våre SMS-leverandører har medført at en del meldinger som er sendt de siste dagene ikke har blitt levert til mottakeren. Transponder viser hvilke meldinger som ikke har blitt levert. <br /><br />Inntil feilen er rettet har vi stoppet all SMS-trafikk til den aktuelle leverandøren. Meldinger som sendes gjennom Transponder nå skal bli levert som normalt.</p>tag:status.transponder.no,2005:Incident/19956782018-10-26T16:38:38+02:002018-10-26T16:38:38+02:00Forsinkelse med bakgrunnsjobber<p><small>Oct <var data-var='date'>26</var>, <var data-var='time'>16:38</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - Køen er nå ferdigbehandlet og trafikken går igjen som normalt.</p><p><small>Oct <var data-var='date'>26</var>, <var data-var='time'>15:40</var> CEST</small><br><strong>Identified</strong> - Det har hopet seg opp en del bakgrunnsjobber, inkludert SMS-utsendelser, og dette skaper en forsinkelse i systemet. Meldinger vil bli sendt ut, men dessverre ikke umiddelbart. Vi har justert kapasiteten i systemet og overvåker køen med jobber som venter.</p>tag:status.transponder.no,2005:Incident/19901432018-10-24T12:52:57+02:002018-10-24T12:52:57+02:00Problemer med Telia (NetCom)<p><small>Oct <var data-var='date'>24</var>, <var data-var='time'>12:52</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - Telia (NetCom) melder om at problemene med innkommende og utgående trafikk nå er løst. Alle meldinger skal være levert.</p><p><small>Oct <var data-var='date'>24</var>, <var data-var='time'>12:48</var> CEST</small><br><strong>Update</strong> - We are continuing to investigate this issue.</p><p><small>Oct <var data-var='date'>24</var>, <var data-var='time'>09:03</var> CEST</small><br><strong>Update</strong> - We are continuing to investigate this issue.</p><p><small>Oct <var data-var='date'>24</var>, <var data-var='time'>08:59</var> CEST</small><br><strong>Update</strong> - We are continuing to investigate this issue.</p><p><small>Oct <var data-var='date'>24</var>, <var data-var='time'>08:58</var> CEST</small><br><strong>Investigating</strong> - Telia her for tiden problemer med både innkommende og utgående SMS. Det vil derfor oppleves forsinkelser. Vi har fått beskjed om at de jobbe rmed å løse problemet.</p>tag:status.transponder.no,2005:Incident/19728852018-10-16T11:12:27+02:002018-10-16T11:12:27+02:00Problemer med Transponder SMS<p><small>Oct <var data-var='date'>16</var>, <var data-var='time'>11:12</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - This incident has been resolved.</p><p><small>Oct <var data-var='date'>16</var>, <var data-var='time'>11:07</var> CEST</small><br><strong>Monitoring</strong> - Oppgradering er nå utført og vi følger med for å verifisere at dette har løst problemet.</p><p><small>Oct <var data-var='date'>16</var>, <var data-var='time'>11:00</var> CEST</small><br><strong>Identified</strong> - En komponent i Transponder SMS har gått tom for ressurser. Vi jobber med å øke kapasiteten...</p>tag:status.transponder.no,2005:Incident/18744702018-08-28T12:13:23+02:002018-08-28T12:13:23+02:00Store problemer med Transponder Meldingsbok og Tilstede<p><small>Aug <var data-var='date'>28</var>, <var data-var='time'>12:13</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - This incident has been resolved.</p><p><small>Aug <var data-var='date'>23</var>, <var data-var='time'>21:35</var> CEST</small><br><strong>Monitoring</strong> - En overlastet database har vært årsaken til ytelsesproblemene. Vi har oppgradert databasen med mer ressurser, samt analysert potensielle flaskehalser i Transponder og gjort endringer for å overkomme problemene. Vi analyserer kontinuerlig belastningen på systemet og vil fortsette med flere tiltak dersom ikke dagens endringer er tilstrekkelige.</p><p><small>Aug <var data-var='date'>23</var>, <var data-var='time'>08:52</var> CEST</small><br><strong>Update</strong> - We are continuing to investigate this issue.</p><p><small>Aug <var data-var='date'>23</var>, <var data-var='time'>08:51</var> CEST</small><br><strong>Update</strong> - We are continuing to investigate this issue.</p><p><small>Aug <var data-var='date'>23</var>, <var data-var='time'>08:43</var> CEST</small><br><strong>Investigating</strong> - We are currently investigating this issue.</p>tag:status.transponder.no,2005:Incident/17788032018-06-20T16:32:47+02:002018-06-20T16:32:47+02:00Problemer med innkommende SMS-meldinger<p><small>Jun <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>16:32</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - This incident has been resolved.</p><p><small>Jun <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>15:23</var> CEST</small><br><strong>Monitoring</strong> - SMS-tjenesteleverandøren vi benytter har tekniske problemer. Vi har flyttet all utgående trafikk til en annen leverandør, men for innkommende SMS-meldinger fra mobiltelefoner har vi ikke mulighet til å flytte trafikken. Normalt legges alle meldingene i kø og blir levert etterhvert som de tekniske problemene blir løst. <br /><br />Innkommende meldinger fra foresatte som bruker mobilapp er ikke berørt.</p>tag:status.transponder.no,2005:Incident/16740002018-04-05T12:32:25+02:002018-04-05T12:32:25+02:00Timeout-feil med Transponder SMS<p><small>Apr <var data-var='date'> 5</var>, <var data-var='time'>12:32</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - This incident has been resolved.</p><p><small>Apr <var data-var='date'> 5</var>, <var data-var='time'>09:36</var> CEST</small><br><strong>Monitoring</strong> - Vi fikk en unormalt stor trafikkmengde fra én IP-adresse mot "innboksen" i Transponder. Dette medførte overbelastning på en sentral komponent, som igjen medførte timeout for andre brukere også.
<br />
<br />Trafikkmengden har nå avtatt og vi følger med på loggene og vurderer hvilke tiltak vi skal gjøre dersom trafikkmengden på nytt øker.</p><p><small>Apr <var data-var='date'> 5</var>, <var data-var='time'>09:12</var> CEST</small><br><strong>Investigating</strong> - Vi opplever problemer med en av komponentene i Transponder SMS og jobber med å identifisere feilen.</p>tag:status.transponder.no,2005:Incident/16049402018-02-15T21:30:16+01:002018-02-15T21:30:16+01:00Problemer med Telia (NetCom)<p><small>Feb <var data-var='date'>15</var>, <var data-var='time'>21:30</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - This incident has been resolved.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>15</var>, <var data-var='time'>18:54</var> CET</small><br><strong>Monitoring</strong> - Telia har problemer med sin plattform og meldinger som sendes til abonnenter med Telia vil oppleve store forsinkelser med levering. Telia har gitt beskjed om at de jobber med å løse dette og at meldinger vil bli levert når feilen er rettet.</p>tag:status.transponder.no,2005:Incident/15008082017-11-13T19:15:07+01:002017-11-13T19:15:08+01:00Problemer med innkommende meldinger via SMS<p><small>Nov <var data-var='date'>13</var>, <var data-var='time'>19:15</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - Meldinger kommer nå inn som normalt igjen i Transponder. Meldinger som ble sendt i løpet av dagen, men som ikke ble levert til Transponder, skal nå ha kommet inn.</p><p><small>Nov <var data-var='date'>13</var>, <var data-var='time'>14:40</var> CET</small><br><strong>Monitoring</strong> - Feilen skal nå være rettet. Årsaken lå, etter det vi har fått beskjed om, hos Telenor. Etterhvert som oppkøede meldinger blir prosessert vil de bli levert fortløpende til Transponder. Vi følger med på trafikken og kommer med en oppdatering når alle systemene er tilbake til normal tilstand.</p><p><small>Nov <var data-var='date'>13</var>, <var data-var='time'>09:41</var> CET</small><br><strong>Identified</strong> - Vår SMS-leverandør undersøkt saken og kontaktet neste ledd, som har planlagt vedlikehold av sine løsninger nå. Vedlikeholde skulle ikke berøre innkommende meldinger, men det har det tydeligvis gjort. Det er videreformidlet at dette skaper et kritisk problem for Transponder og at feilen må rettes så raskt som mulig.</p><p><small>Nov <var data-var='date'>13</var>, <var data-var='time'>09:14</var> CET</small><br><strong>Investigating</strong> - Meldinger fra SMS blir ikke levert til Transponder. Vi har varslet vår SMS-leverandør og de undersøker saken. Meldinger fra mobil-app kommer inn som normalt. Feilen inntraff kl. 08:49.</p>tag:status.transponder.no,2005:Incident/13334512017-08-20T21:20:33+02:002017-08-20T21:20:33+02:00Transponder SMS-app utilgjengelig<p><small>Aug <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>21:20</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - Trafikk går nå igjen som normalt.</p><p><small>Aug <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>20:34</var> CEST</small><br><strong>Identified</strong> - Grunnet problem kommunikasjon med Transponder SMS appen blir nå alle meldinger sendt ut som SMS-meldinger.</p>